سامانه حسابداری شهرداری ها

سامانه حسابداری شهرداری ها

ساماندهی مشکلات شهرداری های استفاده کننده از نرم افزار HESAB در سطح کشور
سامانه حسابداری شهرداری ها

سامانه حسابداری شهرداری ها

ساماندهی مشکلات شهرداری های استفاده کننده از نرم افزار HESAB در سطح کشور

11 - راهنمائی برای نصب در ویندوز سون :

برخی از رایانه ها یا لپ تاب ها که ویندوز سون روی آن نصب گردیده اجرای برنامه HESAB را ناممکن می سازد ، فلذا برای حل این مشکل دو راهکار وجود دارد ؛ در راهکار اول و در صورت ممکن ابتدا  ویندوز  xp نصب و  متعاقب آن ویندوز سون نصب می گردد و طبیعی است که در ویندوز  xp براساس راهکار ارائه شده در ردیف 9 می توان برنامه حسابداری را نصب و مورد بهره برداری قرار داد . در صورتی که چنین اقدامی میسر نباشد از راهکار دوم استفاده خواهد شد . در راهکار دوم ضروری است تا در ویندوز سون ابتدا برنامه VirtualBox 4.1.8.75468  نصب گردد و پس از نصب و اجرای برنامه موصوف از طریق منوی Machine در برنامه VirtualBox 4.1.8.75468  اقدام به نصب نسخه ویندوز xp  با خصوصیات Win sp3-IE8 صورت پذیرد . طبعاً بعد از نصب ویندوز xp  با روند ذکر شده و براساس راهکار ارائه شده در ردیف 9 می توان برنامه حسابداری را نصب و مورد بهره برداری قرار داد . اصلح تر  خواهد  بود تا  در  انجام  راهکار دوم  از  افراد  با  تجربه در  نصب  و  راه اندازی برنامه های رایانه ای استفاده گردد .

نظرات 1 + ارسال نظر
امید خوش لسان جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 21:08 http://WWW.DARSABKEMAN1.ROZBLOG.COM

وبلاک خیلی خوب ومتفاوتی دارید من که لذت بردم به وبلا من هم یه سری بزنید عکس های خیلی خوبی دارم پشیمون نمیشید باتشکر از شما دوست عزیز من الان آپم پس منتظرتونم در ضمن با تبادل لینک هم موافق هستم اگه لینک کردید من رو به من بگید تا لینکتون کنم
WWW.DARSABKEMAN1.ROZBLOG.COM

ممنون از توجه شما ، وبلاگ شما هم قشنگ و جالب می باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد