سامانه حسابداری شهرداری ها

سامانه حسابداری شهرداری ها

ساماندهی مشکلات شهرداری های استفاده کننده از نرم افزار HESAB در سطح کشور
سامانه حسابداری شهرداری ها

سامانه حسابداری شهرداری ها

ساماندهی مشکلات شهرداری های استفاده کننده از نرم افزار HESAB در سطح کشور

26 - یادداشت جدید و انجام اصلاحات در یادداشت ها

لازم به توضیح است که یادداشت شماره   25  تکمیل و در تاریخ بیست و یکم آذرماه یک هزار سیصد و نود و سه برای کاربران وبلاگ منتشر شده است . در صورتی که  مواردی مورد  نظر کاربران  باشد ( بخصوص نسخه ویندوزی ) تا  به  آن  توجه و پرداخته شود ،  چنانچه در بخش { تماس با من } اعلام نمایند ، موجب تشکر و امتنان و پربارتر شدن وبلاگ خواهد شد . بدیهی است یادداشت های جدید براساس جمع بندی نظر کاربران و حسب نیاز عمومی و درخواست آنها به وبلاگ اضافه می گردد .

25 - تمدید برنامه برای سال 2015 یا سال 1394

با توجه به تماسهائی که بعضی از شهرداریها و استفاده کنندگان برنامه می گیرند موارد زیر برای اطلاع عموم کاربران اعلام می گردد ؛

الف : استفاده کنندگانی که نسخه سال 2014 یا سال 1393 با واریز وجه دویست هزار ریال ( 000ر200  ریال ) به نام شهرداری یا سازمان تابعه دریافت نموده اند ، به صورت خود به خود با تغییر سال 2015 یا سال 1394  برای یک سال دیگر تمدید می گردد و نیازی به فایل جدید نمی باشد .

ب : برای حمایت از پشتیبانان برنامه و در صورت رضایت از خدمات ارائه شده می توانید ارقامی را به عنوان هزینه پشتیبانی به حساب شماره حساب 0304414918000 با شماره کارت 6037991830951046 نزد بانک ملی شعبه استانداری یزد به نام محمد جواد اقبالی شاه آباد  واریز نمائید و در بخش  { تماس با من }  در وبلاگ شماره فیش واریزی و نام شهرداری یا سازمان واریز کننده را نیز اعلام فرمائید . واریز وجه و میزان آن اختیاری بوده و هیچ اجبار و الزامی در  واریز وجه نمی باشد .

ج : از آنجائیکه نسخه ویندوزی برنامه در حال تست و آزمایش نهائی می باشد ، از طریق همین وبلاگ مراحل خرید ، نصب ، بهره برداری ، کانورت اطلاعات سنوات گذشته و مسائلی از این قبیل اطلاع رسانی می شود  ، لذا  پیشنهاد می گردد برای اطلاع از مراحل کار تا نیمه دوم دی ماه حداقل هفته ای یک نوبت و از بهمن ماه حداقل هفته ای سه نوبت برای خواندن اطلاعیه ها و  روند اقداماتی که باید صورت گیرد ، به وبلاگ مراجعه داشته باشید .