سامانه حسابداری شهرداری ها

سامانه حسابداری شهرداری ها

ساماندهی مشکلات شهرداری های استفاده کننده از نرم افزار HESAB در سطح کشور
سامانه حسابداری شهرداری ها

سامانه حسابداری شهرداری ها

ساماندهی مشکلات شهرداری های استفاده کننده از نرم افزار HESAB در سطح کشور

14 – چگونگی تنظیم و تغییر شرح های استاندارد :

در حین ثبت سند حسابداری از دو پیش فرض برای تسریع در ثبت سند استفاده می شود که یکی از آنها شرح ردیف های درون سند حسابداری و دیگری شرح پایانی سند در انتهای ثبت سند می باشد . تعدادی شرح استاندارد برای هر دو گزینه در سیستم منظور و در اختیار کاربران قرار گرفته است تا هنگام ثبت در بخش نوشتن شرح با استفاده از کلید جهت دار سمت بالا به این شرح های استاندارد دسترسی پیدا نمایند و با انتخاب هر یک از آنها مورد استفاده قرار گیرد . در صورتی که تصمیم به افزایش ، کاهش و یا تغییر این شرح های استاندارد دارید ، با مراجعه به ابزار کاربران و انتخاب گزینه شرح اسناد ، شما قادر خواهید بود هر یک از شرح ها { شرح دفتر  معین } که همان شرح  پیش فرض  ردیف های  سند  بوده  و  { شرح پایانی سند } که همان شرح پیش فرض انتهای سند می باشد را افزایش ، کاهش و یا تغییر  دهید . در اینجا  لازم  به توضیح است برای اینکه زیبائی و شکل دفاتر ( روزنامه ، کل ، معین  و  تفضیلی ) حفظ  شود ، اصلح تر خواهد  تا  این  شرح های پیش فرض  بیش از چهل کاراکتر ( یا چهل حرف ) نباشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد